Groepslessen

.

Groepslessen bij Sjabbens in Renkum en Heteren

Bodybalance

Bij BODYBALANCE kun je genieten van bewegingen uit yoga, tai chi en pilates. Het is je persoonlijke time-out van het dagelijks leven en zorgt voor een gezond lichaam en een gezonde geest.

Je doet eenvoudige en veilige yoga bewegingen om je hele lichaam sterker en flexibeler te maken. Het controleren van je ademhaling is onderdeel van alle bewegingen en de instructeur geeft altijd opties voor beginnende deelnemers.

Als je nog nooit aan yoga hebt gedaan, dan is BODYBALANCE een geweldige kennismaking met deze discipline en een goede aanvulling op alle andere sporten. De variatie in BODYBALANCE zorgt ervoor dat ook mensen die al bekend zijn met yoga erg genieten van het programma.

Voordelen

  • Je krijgt meer kracht en flexibiliteit
  • Je laat stress en spanningen los
  • Na de les voel je je rustig en relaxt

RPM

RPM is een indoor cycling les op het ritme van motiverende muziek. Je verbrandt veel calorieën en je wordt snel fit.

RPM is gebaseerd op wielrennen en bestaat uit een aantal beklimmingen en sprints. Je bepaalt zelf de intensiteit van je workout met een weerstandsknop op de fietsen je pedaalsnelheid. Zo kun je de trainingsintensiteit na een tijdje verhogen.

Instructeurs doen alle basis fietsbewegingen voor, zoals staand fietsen, in het zadel zitten, het veranderen van de handposities, snelheid verhogen en verminderen. Na een RPM les voel je je helemaal voldaan!

Voordelen

  • Je bouwt conditie op
  • Je verbrandt veel calorieën
  • Vermindering van de vetmassa

Sprint

SPRINT is High Intensity Interval Training (HIIT) op de fiets. Het is een intense hard style training. Geen lange ritten, maar 30 minuten HIIT knallen. Omdat de workout kort is, word je uitgedaagd om het maximale uit jezelf te halen. Je boekt snel resultaten met een minimale belasting op de gewrichten. Intensiteitspieken worden afgewisseld met pauzes.

Voordelen

  • Opbouw van strakke spieren
  • Hogere vetverbranding
  • Snelle resultaten
  • Je bouwt mentale kracht op

Bodypump

BODYPUMP  is de originele barbell les die je hele lichaam versterkt. Dit programma van 60 minuten daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtoefeningen. Fantastische muziek, professionele instructeurs en jouw eigen gewichtkeuze inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft – en snel! Zoals bij alle andere Les Mills programma’s, wordt een les elke 3 maanden vernieuwd met nieuwe muziek en nieuwe choreografie.

BODYPUMP is gebaseerd op HET REP EFFECT, een bewezen formule waarbij je spieren aanpakt met lichte gewichten en veel herhalingen doet. Dit is het geheim van het ontwikkelen van strakke, atletische spieren.

Voordelen

  • Je verbrandt veel calorieën
  • Je wordt sterker en strakker
  • Je vergroot je core kracht
  • Je botstructuur zal verbeteren

 

SH’BAM

Maak kennis met simpele, maar geweldig leuke dance moves! Je hebt geen danservaring nodig om mee te doen met SH’BAM. Elke les is fun, uniek en afwisselend. Je instructeur leidt je door de eenvoudige, maar toffe bewegingen. Echt iedereen kan aan SH’BAM doen: ongeacht leeftijd of conditie.

Voordelen

  • Je verbetert je coördinatie
  • Je verbetert je conditie

 

Bodycombat

BODYCOMBAT is een toffe high-energy workout, geïnspireerd op oosterse vechtsporten met bewegingen uit karate, taekwondo, kung fu, kickboxing en tai chi. In no-time krijg je een geweldige conditie en word je sterker. Je vecht tegen een denkbeeldige tegenstander en je doet geen moeilijke bewegingen. Stress en spanningen lossen als sneeuw voor de zon op en aan het einde voel je je een echte kampioen!

Voordelen

  • Gespierde armen, rug en benen
  • Een strakke buik
  • Je verbrandt veel calorieën
  • Betere coördinatie, meer snelheid
  • Je wordt sterker

 

 

Bodyattack

BODYATTACK  is een intens fitnessprogramma met bewegingen voor zowel beginners als gevorderden. We combineren atletische bewegingen met krachtoefeningen, zodat je je hele lichaam traint.

De instructeur leidt je door de workout en motiveert je als je dat nodig hebt. BODYATTACK daagt je grenzen op een positieve manier uit en je boekt snel resultaten.

Voordelen

  • Je voelt je sterker in het dagelijkse leven
  • Je lichaam wordt snel strakker en sterker
  • Verbetering van de coördinatie en lenigheid

 

Bodystep

BODYSTEP is een cardio workout voor het hele lichaam waar je snel fitter van wordt. Basis steppen, net als een trap op en af lopen – dat is de kern van BODYSTEP – zo krijg je in no-time strakkere benen en billen. We wisselen ritme en flair af met atletische bewegingen om je hele lichaam te trainen. De instructeur geeft je altijd genoeg opties

Voordelen

  • Verbetering van de conditie
  • Strakkere benen en billen
  • Betere coördinatie en lenigheid

 

XCORE

XORE staat voor Extreme Core, een intensieve XCORE training waarbij effectiviteit en plezier samengaan. De workout is een ultieme core training (de kern van rug-, buik- en heupspieren) met behulp van de XCO-Trainer. Dit is een rode buis die een bewegende massa granulaat bevat. Aan het begin en aan het einde van elke beweging zorgt de XCO trainer voor extra belasting van de spieren en bindweefsel door het hele lichaam. Dit speciale effect staat bekend als ‘Reactive Impact’ en biedt je de beste training voor je core

De training bestaat uit veel dynamische oefeningen met de XCO-Trainer. Train je uithoudingsvermogen, versterk je spieren en bindweefsel en verbrand veel calorieën. Ervaar hoe je lichaam het beste uit deze training haalt.

Voordelen

  • Je verbetert je conditie
  • Je versterkt je spieren en bindweefsel
  • Je verbrandt veel calorieën

 

 

Bootcamp

BOOTCAMP is een spierversterkende trainingsmethode in kleine groepen onder professionele begeleiding van een fitnesscoach. Het doel is om kracht en uithoudingsvermogen te verbeteren door intensieve en uitdagende trainingen.

Voordelen

  • Je verbetert je kracht
  • Je verbetert je uithoudingsvermogen

 

Kettlebell

Een kettlebell groepstraining is een functionele gevarieerde en intensieve training voor het hele lichaam, gericht op coördinatie, snelheid, kracht en flexibiliteit. Trainen met Kettlebells zorgt voor een gezonder en strakker lijf, meer kracht en meer uithoudingsvermogen.

Omdat je met kettebells veel spiergroepen tegelijkertijd traint is het een zeer efficiënte methode voor een effectieve workout. Daarnaast leert kettlebell training om energie zo snel en kracht mogelijk naar de bovenste lichaamshelft te verplaatsen.

Voordelen

  • Je verbetert je coördinatie
  • Een gezonder en strakker lijf
  • Meer kracht en meer uithoudingsvermogen
  • Efficiënte training

 

Yoga

Yoga is een les waarin we eenheid zoeken tussen lichaam en geest. Dit wordt bereikt door de combinatie van ademhaling, houding en concentratie

Door middel van veel verschillende Yoga-houdingen worden de pezen en spieren in je lichaam verlengd, waardoor je flexibiliteit verbetert. Daarnaast leer je met Yoga hoe je echt ontspant en ontwikkel je een betere focus. Uiteindelijk zorgt Yoga ook voor een vermindering van stress.

Voordelen

  • Je flexibiliteit verbetert
  • Je leert ontspannen
  • Vermindering van stress
  • Betere ademhaling
  • Betere focus

 

 

 

Perfect Pilates

Perfect Pilates is een training voor het hele lichaam. Het bestaat uit oefeningen voor buik, billen, benen en rug. Perfect Pilates richt zich op een stevige rug en een stabiele core. Sleutelwoorden zijn: stabiliteit, flexibiliteit en lichaamsbeheersing

Voordelen

  • Je verbetert je core
  • Een verbeterde lichaamsbeheersing
  • Stevigere rug
  • Je verbetert je flexibiliteit